HTML

Egyszarvú vagyok!

Én vagyok az utolsó unikornis... Az utolsó mítikus, legendabéli lény. A sárkány és a hableány 5 éve távozott az élők sorából. Tavaly elvesztettük a 18 éves elmúlt, de mégis szűz lányt, a művelt focidrukkert és a reálisan gondolkodó hungaristát is. Egyedül maradtam Sohaországban.

Friss topikok

Címkék

szóval van ez a zoli. vagy tomi. esetleg gábor, de az csak a harmadik leggyakoribb gumiblekker fiúnév. mintha a 80as évek végén (amikor ezek világrajöttek) a szülők erre a stílusra determinálták volna a gyerekeiket, amikor meleget adó méhükből kilökve, az édesanyák a vajúdás okozta sokk közepette kilehelték fájdalomtól remegő ajkukon a csecsemő nevét "zoooohhltánh"... a szülésznővér már nyomta is a gyerek fülébe a dimuborgirt meg a másik ilyen kócomfittyes, lakknadrágos, szintetizátor blekket. 

Na de van ez a zoli. már nem tudom ki ez, csak egyszer valahol ott volt, ahol én is és ismerte azokat, akiket én is. szóbaelegyedtünk, mert muszáj volt. zoli elmesélte, hogy van zenekara, megmutatta a logóját. megdícsértem, hogy csinos grafika, de azért megkérdeztem, hogy mi van odaírva, mert nem volt nálam bozótvágó, hogy el tudjam olvasni rendesen, de nem baj, mert jóravaló blekmetál zenekar logója az lehetőleg amolyan faszán bokorszerű. szóval odabaszta elém, azt a fekete-fehér képet a nagyanyja sövényéről, amit ő logónak nevezett és hozzátette, hogy ebben ő gitározik. nemsokára stúdióba fognak vonulni, mert nagy jövő áll előttük, már hívták is őket a kunszentretyezát-alsói, részeges hőscincér nevű rockkocsmába koncertre. FELKÉRTÉK őket, nehogymár! dicsőségét nyomatékosítóan hátradobott egy tincset szögegyenesre vasalt, festett fekete hajából majd a kecskeszakállában megbúvó ezüst tüske pirszinget vakargatta, nehogy elkerülje a figyelmem húsbavágó extremitása, melyet testékszekkel önkifejez. nem kerülte el. tudomásul vettem, hogy emberünk nem egy a sok közül és lelki szemeim előtt láttam, hogy van mellbimbó pirszingje és tudtam, hogy ő biztos domináns.

megérkezett a barátnője, aki minden bizonnyal csilla,rita vagy laura, mert a blekmetál zolik blekmetál csajaiknak ez a neve. csilla valószínűleg katonai kiképzésen volt előtte, mert a negyven fok ellenére is acélbetkós volt rajta. mikor csilla lehajolt zolihoz, hogy vad, szerelmes csókjával üdvözölje őt, a két fényesfekete hajzuhatag összefonódott. láttam, ahogy a két turbékoló szinte a szemem előtt válik egy nagy szexuális góccá és egyértelművé vált, hogy náluk a közös hajvasalás lehet az előjáték. csillát mindenki emgdícsérte, hogy csinos. nekem viszont feszítette a mellkasomat az üvöltés, hogy nem, a csipkeharisnya nem megy a bakancshoz és úgy egyáltalán. azt is kérdezték, hogy miért késett (hiszen zoli már alig bírta hova tenni a kezeit, annyira vágyott már arra, hogy a bőrmini alá csúsztathassa a neccbe burkolt combon). láttam a dark witch arcán, hogy mennyire nem meri bevallani, hogy az előző buszt azért késte le, mert négyszer törölte le feketével megrajzolt szemöldökét, mert nem volt eléggé magasan -legalább homlokközépig- ívelő. de megérte! ötödjére már a diadalittas tekintete, tökéletesen híd formájú sáskaszemöldök alól ragyogott vissza saját magára a tükörből. aztán felálltak sörért közösen. mennyire passzoltak egymáshoz! milyen szépek voltak együtt! bár szegény csilla mindig lefelé húzogatta felpöndörödő csipkehátú, spagetti pántos felsőjét...kicsit érződött a feszültség a levegőben, hogy kifejezetten nem érzi jól magát ebben, de zoliért mindent! zoliért felveszem a szekrényem legszexibb darabját! zolit le kell nyűgözni, hiszen zenél! befelé mentükben láttuk, ahogyan az ébenhajú boszorkány lány, porcelán kezét zoli bőrnadrágos fenekére teszi, majd eltűnnek az akácfa söröző küszöbén túl, hogy majd két frissen bontott aranyászokkal térjenek vissza. az persze félórán belül megtette hatását, így csilla pisilni rohant, lehetőséget adva zolinak, hogy először finoman vezesse rá a társaságot közös nemi életükre. de elég volt egy pisinyi idő, hogy eljusson odáig, csilla micsoda VADMACSKA! hegyesre formált, vörösre lakozzott műkörmeivel vérfakasztóan karmol, mely a bimbópirszinges fiatalembert a szerxuális mámor legfelső fokára emeli. ez igaz szerelem, folytatja tovább, mikor csilla pisiből visszatérve lehuppan mellé. zoli azonnal tudta, amikor a rockerek.hun meglátta angel of hellish darkness 66 profilját, hogy ez egy életreszóló dolog lesz... bár voltak döccenők, mert mindketten másfelé kacsingattak eleinte és a behemoth koncert előtt csilla orális légyottja egy bizonyos gáborral(!!) majdnem eltántorította zolit, de amikor a lány bevalotta, hogy végig csak őrá gondolt, brével a szájában, a fiú meghatódott és úgy döntött, hogy soha többé nem engedi el e porcelánbőrű, sötét istennő kezét. hiszen hol talál mégegy ilyen vadmacskát. 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://egyszarvuvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr135023286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NaughtyHuman 2013.01.17. 12:31:40

Nekem túl modoros. Olyan mintha ez amit te leírtál, téged végtelenül bosszantana, pedig szerintem pont ezt a szociális kört szarja le mindenki leginkább. Könnyű őket elfogadni, mert csak magukkal vannak elfoglalva. Akit ez idegesít az szerintem vagy irigy, vagy pedig egy közülük. A szólás szabadsága megvédi a kommentem jogosultságát!:)

R. Lynx Leppard 2013.01.17. 12:51:06

azért van kommentlehetőség, hogy elmondd a véleményed. nem vagyok faszkallantyú, hogy kitöröljem, mert esetlegesen nem pozitív a véleményed. nekem nem modoros. engem tényleg felbasznak. irigységre nincs okom és nem szeretem az újvonalas black metalt sem. nem vagyok elfogadó, nagyjából ezért is kezdtem blogot. igenis idegesíthet, és lehet róla valamilyen benyomásom, ha már valaha érintkeztem ilyen emberekkel, valamilyen okból kifolyólag. a szólás szabadságának védő szárnya alá pedig én is beférek még, úgyhogy amíg az arcomat lágyan cirógatja a tolla, addig én is elmondhatom a véleményemet.

Roberta Noname 2014.01.30. 03:26:15

Nem vagy irigy, nem vagy elfogadó, böff böff böff böff böff böff.

Ne haragudj, de szerintem ha lefogynál, blogolásra se lenne szükséged.:)
süti beállítások módosítása